عکس | شادی رونالدو در شب گلباران مسی و تیمش

کریستیانو رونالدو شاهد شروع طوفانی النصر در بازی امشب مقابل اینترمیامی بود.
عکس | شادی رونالدو در شب گلباران مسی و تیمش
کد خبر : ۵۵۹۹۴

النصر عربستان در جام فصل ریاض ۲۰۲۴ امشب در ورزشگاه کینگدام آرنا به مصاف اینترمیامی رفته و با ۳ گل در نیمه اول از رقیبش پیش افتاده است.

اینترمیامی که در هفته جاری به مصاف الهلال رفته بود با نتیجه ۴-۳ شکست خورد و امشب هم در آستانه یک شکست دیگر قرار گرفته است.

تیم آمریکایی امشب بدون حضور لیونل مسی پا به میدان گذاشته و در مقابل هم النصر کریستیانو رونالدو را در اختیار ندارد. این بازی قرار بود با حضور این دو ستاره بزرگ فوتبال جهان برگزار شود.


رونالدو به دلیل مصدومیت این رویارویی را از دست داد و اینترمیامی هم تصمیم گرفت مسی را با غیبت ستاره پرتغالی به زمین نفرستد.

رونالدو با این وجود در جایگاه ویژه ورزشگاه جدیدی عربستانی‌ها حضور پیدا کرده و تماشاگر بازی امشب است. ستاره پرتغالی پس از گل اول اوتاویو شادی خود را به نمایش گذاشت.


النصر در دقیقه ۳ خیلی زود روی ضربه اوتاویو به گل رسید و تصاویر تلویزیونی رونالدو را نشان دادند که دستانش را از شادی بالا برد و هم‌بازیانش را تشویق می‌کرد.

تیم عربستانی پس از این گل در دقایق ۱۰ و ۱۲ هم به ترتیب توسط تالیسکا و آیمریک لاپورت به گل رسید تا شروعی طوفانی مقابل حریفش داشته باشد.

عکس | شادی رونالدو در شب گلباران مسی و تیمش

عکس | شادی رونالدو در شب گلباران مسی و تیمش

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ورزش سه
مجله زندگی
ارسال نظر